16 februari, 2010

Sov du lilla videung än så är det vinter
Ja i alla fall ute men inte på ICA
*ler*
Kunde inte låta bli...




Videkvistar är inte plättlätta att jobba med
men nog så söta tycker jag allt!
Vi fortsätter längta till våren
och
sjunger en trudilutt till...
....innan rönn i blomma står, sov du lilla vide...
-än så är det vinter-
Kramkram
Anna


Solskensöga ser på dig, solskensfamn dig vaggar. Snart blir grönt på skogens stig och var blomma flaggar. Än en liten solskensbön, vide liten blir så grön. Solskensöga ser dig. Solskens famn dig vaggar.....

12 kommentarer:

  1. Ja videkvistar är bedårande söta!!! Så mjuka och duniga...*fluff*

    Tack för dina alltid så rara rader hos mig! Jag blir alldeles varm...
    kram Emelie

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Åh de är verkligen super söta videkissarna,men de lär väl dröja ett bra tag innan vi får se den på "riktigt".
    Ha en fortsatt bra vecka.
    Kram Suzan

    Ps: Skönt att läsa i Annas blogg igår,(som jag hittade till tack vare dig). Ush, man hade ju nästan räknat med det värsta. Oj oj vad man känner med henne och hennes familj.

    SvaraRadera
  3. Åhhh vad gulligt med små söta lena videkissar.Vad fint hjärta du har gjort.Jag blir Alltid glad när jag kikar in till dej!!!!!Hoppas att det blir någon smarrig semla idag.Ha en skön tisdag varmkram Rita ♥

    SvaraRadera
  4. Underskatta aldrig en bra ICA butik=)Vide är för sött,och visst börjar man tröttna på vinter! Vad kul att du tänkte på mig med de"små rundnätta" gummorna. Jag är lite tokig i dem som du kan förstå! Jag vet nog vilket halsband du menar får ta mig en titt när jag ska till frissan på fredag. Du har så fin header tycker jag. Ha en fortsatt bra vecka/ Kram Annica

    SvaraRadera
  5. Vad fint det blev med dina videkvistar. Det börjar bli riktigt varmt och fint med takdropp nu när solen tittar fram så det blir nog vår här i våra trakter fort som bara den i mars.
    Jag älskar ju snö så för mig är det bara härligt med det underbara ljuset som den ger.
    Det var trevligt att din svägerska kom förbi i boden. Hon är alltid så positiv och glad.
    Ha en fortsatt fin vecka!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  6. Hej Anna!

    Vad du är kreativ det är alltid fint med vide,men tänk när vi får njuta av dem i vårvädret för det är väl snart ,hoppas jag.
    Ha det bra.Kram Vicke

    SvaraRadera
  7. Å vide kvistar så fint. :-).Tack hihi jag hade hallon i grädden och i den andra blåbär, gillar ju inte mandelmassan så det blev lite annorlunda i år. Hoppas du också fått en semla idag! ha en fin kväll du med. Kram

    SvaraRadera
  8. hallåj Anna!! söta kvistar såg sist ja va på Ica vide o körsbärskvistar mee.. Oohh såå vårigt de känns kramisar sussie

    SvaraRadera
  9. Hej Anna!
    Jag får riktiga vårkänslor när jag ser videung, och det känns som det är dags för lite vår nu...
    Du visar &-tecken med namn på, har du gjort dem själv? Mycket fina, tycker jag.
    Må så gott!

    /Pernilla

    SvaraRadera
  10. De kan verkligen ha allt på ica!!
    Längtar så efter våren och att snön ska försvinna nu.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  11. Hej vännen,
    åh vad fint med videung! Hjärtat är ju så fint, du är duktig du!

    Såg att ni varit på Spa, vad härligt! Man får muntra upp sig så gott det går, nu när man längar efter våååren!

    Tack för din kommenar hos mig. Känns skönt att få lite stöd!

    Kram
    Jessica

    SvaraRadera
  12. Åh, vad härligt! Och vad jag längtar till våren!

    Kramis Lisa

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att du hittat hit och ännu gladare att du skriver några rader. Tack snälla gulliga DU!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails